سرگرمی هایی که باید با دوستان انجام داد

فوتبال ۵ نفره

اگر شما و دوستانتان همدیگر را ملاقات کنید و دور هم بنشینید و مشروب بنوشید، شاید کار کمی سالم تری وجود داشته باشد که بتوانید با هم انجام دهید که همزمان به همه شما سرگرمی جدیدی بدهد.
و ورزش های تیمی منطقی است. فوتبال کوچک با پنج نفر در یک تیم سرگرم کننده است.
یک یا دو بار در هفته بازی کنید و در کمترین زمان مناسب خواهید بود. و در این فرآیند بسیار لذت خواهید برد.تسلط به زبان انگلیسی

به یاد داشته باشید که هیچ کس غواص را دوست ندارد.

بولینگ ده پین

فوتبال واقعا کیف شما نیست؟ به دنبال چیزی کمی آرام تر هستید؟
اگر بیشتر به پیراهن های ابریشمی، هات داگ و آبجوهای بطری علاقه دارید، پس خود و پسرانتان را (همچنین می تواند با زوج دیگری سرگرم کننده باشد) در یک لیگ محلی بولینگ ثبت نام کنید.

پینت بال

اگر عاشق جوخه و نجات سرباز رایان هستید، اما ارتش برای شما یک تعهد بیش از حد است، همیشه می توانید با جمع کردن چند نفر و شلیک گلوله های رنگ به یکدیگر وانمود کنید که یک قهرمان جنگ هستید.
این بسیار سرگرم کننده است، یک تمرین عالی است و می توانید مهارت های استراتژیک را به کار بگیرید. اوه، و به سمت مردم شلیک کنید.

سرگرمی های غذا و نوشیدنی

آشپزی

توانایی تهیه غذا یک مهارت حیاتی است که باید تا حدودی از آن برخوردار باشید.
اما صرف نظر از اینکه چقدر در آشپزخانه مفید هستید، همیشه جایی برای پیشرفت وجود دارد.
و دوباره، اگر واقعاً خوب شوید - شاید بتوانید آن را جدی بگیرید و به شغلی در زمینه غذا فکر کنید.
در صورت عدم موفقیت، شما مردی خواهید بود که می توانید طیف وسیعی از وعده های غذایی را به راحتی تهیه کنید. چقدر عالیه

کباب کردن

پس ایده آشپزی را دوست دارید، اما بیرون بودن را به داخل ترجیح می دهید؟ به نظر می رسد که شما احتمالاً از کباب کردن یک استیک بزرگ با شعله بیشتر از پوره نخود و کف کرفس قدردانی می کنید.سریال های تماشایی

خوب، کباب کردن را شروع کنید! ممکن است احمقانه به نظر برسد، اما باربیکیوهای جدی وجود دارند که پول و زمان زیادی را برای تبدیل شدن به پادشاه باربیکیو سرمایه گذاری می کنند.
شما نیز می توانید آن عنوان را در محله خود کسب کنید. اما لطفاً توجه داشته باشید، اگر برنده شوید، نمی‌توانیم تضمین کنیم که همسایگان شما با دیدن شما زانو خواهند زد (همانطور که باید).