ایده برای کمک به تعادل زندگی خود در خارج از محل کار

زمان صرف شده در داخل خانه در مقابل خارج از منزل زمان بیش از حد در داخل خانه باعث می‌شود که من احساس بی‌حالی و بی‌حالی کنم، مانند یک سیب زمینی کاناپه بزرگ. من دوست دارم روزی را که ممکن است زیاد در داخل خانه باشم با پیاده روی طولانی در میانه روز و دویدن در عصر متعادل کنم.حفظ تناسب اندام و سلامتی

صفحه نمایش در مقابل بدون صفحه نمایش مشابه نکته بالا، زمان بیش از حد صفحه نمایش باعث می شود احساس خشن بودن کنم. بنابراین به نظرم مهم است که هر روز با انجام هر کاری که مستلزم خیره شدن به صفحه نمایش نیست، این تعادل را حفظ کنم.
مردم در مقابل هیچ مردم من فردی هستم که از همراهی با خودم لذت می برم، اما بیش از حد آن باعث می شود احساس ضعف و کمی افسردگی داشته باشم. من باید این زمان تنهایی را با کمی تعامل اجتماعی متعادل کنم. و این تعادل همیشه به معنای 50/50 نیست، بلکه به این معنی است که هر چیزی که برای شما بهتر است.

یاد بگیرید که از شهود خود پیروی کنید

شهود همیشه حداقل از دو جهت مهم درست است.
همیشه در پاسخ به چیزی است.
همیشه بهترین علاقه شما را در دل دارد. - گاوین دی بکر
این چیزی است که در زندگی روزمره به من کمک زیادی کرده است و از طریق نکات شماره 4 (مدیتیشن) و شماره 12 (ذهن آگاهی) آن را پرورش داده ام.
اکنون، من در مورد استفاده از احساس درونی شما برای تصمیم گیری های بزرگ زندگی صحبت نمی کنم. من قطعاً فکر می کنم شما می توانید این کار را انجام دهید، اما من در مورد استفاده از شهود خود برای تصمیم گیری در مورد آنچه در هر لحظه انجام می دهید صحبت می کنم.نکات تغذیه سالم